Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek 

 

Az Eladó adatai

 

Név: Premier Press Kiadó és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Premier Press KFT illetve Eladó)

Cím: Budapest 1223 Budapest, Memento Park, Balatoni út – Szabadkai utca sarok, MAGYARORSZÁG

Telefon: #36 (1) 424 7500

Adószám: HU12227460-2-43

Cégbírósági nyilvántartási szám: Cg. 01-09-566237/5

Alapítás éve: 1996

 

Számlavezető bank:

OTP BANK Nyrt.

Budapest 1085 József Krt. 33.

Bankszámlaszám: 11708001-20524418-00000000

International Bank Account Number: HU73 1170 8001 2052 4418 0000 0000

SWIFT kód (BIC): OTPVHUHB

www.otpbank.hu

 

Kapcsolat, vevőszolgálat

Az eladó elérhetőségei:

Levélcím: Premier Press Kft, 1223 Budapest, Memento Park, Balatoni út – Szabadkai utca

Telefon: #36 (1) 424 7500

E-mail: info@privateplanet.hu

 

Bemutatóterem

A weboldalakon megrendelhető szolgáltatásokról további felvilágosítás kapható a Premier Press Kft. telephelyén:

Cím: Budapest 1223, Memento Park, Balatoni út – Szabadkai utca sarok (Szoborpark Múzeum)

Nyitvatartás:

05.01-08.31.: 10.00-18.00

09.01-04.30.: 10.00-16.00

 

A tájékoztató és az ügymenet nyelve

 

A weboldalakon valamennyi információ a felhasználó által választható magyar vagy angol nyelven olvasható. További nyelvi változatok alkalmanként opcionálisan elérhetők.

A regisztráció és a vásárlás a felhasználó által választható magyar vagy angol nyelven folytatható.

E-mail-ben az Eladó magyar vagy angol nyelven kommunikál; amennyiben a kapcsolatfelvételt a Vásárló kezdeményezi, a magyar és az angol közül Eladó azon a nyelven válaszol, amelyen Vásárló a kapcsolatfelvételt kezdeményezte.

A telefonos ügyfélszolgálat magyar nyelven érhető el.

A számlák és egyéb bizonylatok magyar és angol nyelvűek.

 

A vásárlás tárgya

 

Az Eladó az általa üzemeltetett weboldalakon a maga, vagy szerződéses partnerei által nyújtott szolgáltatásokat árusítja. (Összefoglaló néven a továbbiakban: Szolgáltatás.)

 

Adatkezelés

 

A Vásárló regisztrációja

 

Az oldalak látogatásához regisztráció nem szükséges.

A vásárlás folyamatában a Vásárlónak regisztrálnia kell adatait.

A regisztráció célja a vásárló azonosítása a vásárolt szolgáltatás teljesítése céljából.

 

– A regisztráció folyamata

A regisztráció a Megvásárlom feliratra való kattintással kezdődik. A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező, ezekre szükség van a kapcsolattartáshoz, illetve a számlázáshoz.

 

– Vásárlói adatok

A regisztráció során megadott adatokat, valamint amelyek a vásárlás során jutnak az Eladó birtokába, rögzítésre kerülnek. Az Eladó valamennyi megadott adatot bizalmasan kezeli, azokat a Vásárló által kezdeményezett tranzakció lebonyolításán kívül másra nem használja, harmadik személynek pedig nem adja át – beleértve a regisztrációs és statisztikai adatokat, a vásárlásokra és a megrendelésekre, az üzletmenetre, a bolti forgalomra, az oldalak látogatottságára vonatkozó és az egyéb adatokat egyaránt. A Vásárló adatait a vásárlás, vásárlási szerződés teljesítésének és a kapcsolattartás érdekében, annak bizonyíthatósága miatt kerül rögzítésre. A Vásárló az adatainak megadásával hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó az itt leírt adatokat saját adatbázisában kezelje. Az adatok kezelésekor Eladó a regisztráció időpontjában Magyarországon hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el. Eladó a Vásárló számára mindenkor biztosítja a róla tárolt adatok megismerhetőségét, azok általa kért módosítását vagy törlését.

 

 

A vásárlás folyamata

 

Az áru kiválasztása

 

– A bemutatott szolgáltatások és tulajdonságaik

Az oldalakon található szolgáltatások részletes tulajdonságai az adott szolgáltatás oldalán olvashatók. A szolgáltatás oldala a szolgáltatás nevére való kattintással érhető el. A szolgáltatás ára az eladó székhelyén (Magyarországon) számított általános forgalmi adót is tartalmazza.

 

– A szolgáltatás kiválasztása, tulajdonságok, mennyiség meghatározása

Ha a megvásárolni kívánt szolgáltatás többféle változatban elérhető, a kért tulajdonságok a szolgáltatás oldalán állíthatók be. A szolgáltatás oldalán határozható meg, hogy a Vásárló az adott szolgáltatásból hány darabot és milyen tulajdonságokkal kíván vásárolni. Szolgáltatás vásárlásakor a Megvásárlom gombra való kattintással a fizetés első lépése kezdődik.

 

– A kosár tartalma

A Kosár feliratú gombra kattintva ellenőrizhető a kosár tartalma, illetve módosítható a megrendelés (kivehető a már kiválasztott szolgáltatás, módosítható a megrendelt darabszám).

 

Szolgáltatások megrendelése

 

– A megrendelt szolgáltatásról Eladó automatikus válaszlevelet küld Vásárló részére, amiben feltünteti a szolgáltatás legfontosabb paramétereit; különös tekintettel: időpont, helyszín, szolgáltatás nyelve.

 

– Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelt szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a visszaigazoló levelet a szolgáltatás kedvezményezettje a megrendelt szolgáltatás helyszínén és időpontjában az Eladó képviselője számára hitelt érdemlően bemutassa. Ez történhet az Eladó által küldött formátum nyomtatott változatában, vagy az Eladó által küldött formátum változatlanul hagyott elektronikus formátumában, elektronikus eszközön (például tablet, telefon, stb.)

 

– Vásárló felelőssége megrendelt szolgáltatások helyszínén és időpontjában a megrendelés kedvezményezettje(i) részvételének biztosítása.

 

– Eladó a megrendelt szolgáltatást annak biztosítja, aki a vásárlás tényéről küldött visszaigazoló kódot a megrendelt szolgáltatás időpontjában, annak helyszínén elsőként bemutatja. A vásárlásról a Vásárló számára küldött visszaigazoló kód bizalmas kezelésének feladata kizárólag a Vásárló feladata.

 

– Amennyiben a szolgáltatást a megrendelés kedvezményezettje az Eladó érdekkörében felmerülő probléma miatt (busz késése, túlfoglalás, vis maior miatt bezárás, stb.) nem tudja igénybe venni, az Eladó gondoskodik róla, hogy a szolgáltatás igénybevevője a foglaláskor megismert feltételekkel azonos feltételek mellett a szolgáltatást igénybe vehesse a foglalt időponthoz képest legkésőbb 60 percen belül.

 

– Amennyiben az Eladó érdekkörében felmerülő probléma miatt a szolgáltatás nem teljesül (illetve 60 percen belül nem kerül pótlásra) a Vásárló számára a vételár visszajár, de az Eladó további kártérítésre nem kötelezhető.

 

– Amennyiben a Vásárló kedvezményes árú szolgáltatást rendelt, a szolgáltatás helyszínén a kedvezményre való jogosultságot hitelt érdemlően igazolni kell. Ha a kedvezmény igénybevételére szóló jogosultság nem igazolt, Vásárló a szolgáltatás alapára és kedvezményes ár különbözetének ​​ a helyszínen történő megfizetését vállalja. Ha Vásárló a különbözetet nem fizeti meg, a megvásárolt szolgáltatás kedvezményezettje a szolgáltatás teljesítéséből kizárható.

 

 

Megrendelés véglegesítése

 

– Végösszeg ellenőrzése

Vásárláskor a Kosár menüpontban a Végösszeg ellenőrzése gombra kattintással látható, hogy milyen szolgáltatás és milyen mennyiségben került kiválasztásra, ezek mennyibe kerülnek összesen.

Szolgáltatás vásárlásakor a vásárlás adatainak módosításakor – a megvásárolni kívánt áru kiválasztásakor, tulajdonságainak és darabszámának meghatározásakor – az „Összesen” felirat mellett látható a megrendelés teljes végösszege.

 

– A megrendelés módosítása, törlése

Bármelyik menüpontból vissza lehet lépni, és a megrendelésen, a regisztrált adatokon bármi módosítható.

 

– A megrendelés megerősítése

Ha a Vásárló a jelzett végösszeget elfogadja, a Fizetek gombra való kattintással rögzíti megrendelését. A Vásárló ezután a fizetés oldalára jut, ahol kifizetheti a vásárlás végösszegét.

 

Fizetés és számlázás

 

– Árak

Az oldalakon feltüntetett árak tartalmazzák az eladó székhelyén (Magyarországon) aktuális általános forgalmi adót, és minden egyéb hozzáadott költséget.

 

– Fizetés

A szolgáltatás ellenértéke bankkártyás fizetéssel vagy PayPal átutalással egyenlíthető ki. Fizetéskor a rendszer az Europay kártyáit (Eurocard/Mastercard, Cirrus/Maestro), az American Express, az OTP Bank és a VISA kártyáit fogadja el, valamint választható a PayPal rendszerben történő fizetés. A fizetés folyamata az Eladótól teljesen független rendszerben történik. Kártyás fizetés esetében az OTP Bank Nyílt Részvénytársaság lebonyolításában, PayPal fizetés esetében a társaság nemzetközi fizetési felületén.

 

– Pénznem

Eladó minden árat és költséget magyar forintban számol. Az árak tájékoztató jelleggel más valutákban is szerepelnek (például Euro, amerikai dollár), de ezek pontosságáért az Eladó nem vállal felelősséget. A valuták átszámítását a rendszer automatikusan végzi. Ebben előfordulhatnak olyan hirtelen árfolyamváltozások, amelyek eltéréseket eredményezhetnek.

A Vásárló részére kiállított számlán a szolgáltatás végösszege magyar forintban szerepel.

 

– Számlázás

 

Szolgáltatásról szóló számlán a Vásárló neve és a szolgáltatás igénybevételének azonosító kódja szerepel. Ha a Vásárló a számlán további adatait kívánja szerepeltetni, ezt kérnie kell az Eladótól, és ezzel egyidejűleg a feltüntetni kért adatokat az Eladó számára meg kell adnia. A számlát Vásárló a fizetési folyamat után, az általa megadott e-mail címre küldött értesítő alapján töltheti le. Amennyiben Vásárló kéri, Eladó – normál postai küldeményként – Vásárló számára a számlát külön postázza.

 

Az eladó garanciái

 

– A megrendelés visszaigazolása

A vásárlásról illetve a megrendelésről annak beérkeztekor Eladó automatikus visszaigazoló levelet küld a Vásárlónak az általa megadott e-mail postafiókba.

 

– A Vásárló elállása a vásárlástól

 

Szolgáltatás megrendelése esetén a Vásárló a megrendelt szolgáltatás időpontjáig bármikor elállhat a vásárlástól, az elállás költségei azonban őt terhelik. Elállás esetén a Vásárló számára visszautalt vásárlási végösszegből az Eladó levonja a visszautalással kapcsolatos banki költségeket, a fizetéssel kapcsolatos banki költségeket, valamint az elállással kapcsolatos adminisztráció költségeit (például a számla elküldésének költségét). A Vásárló az elállás tényét legkésőbb a megrendelt szolgáltatás időpontjáig közli az Eladóval a vásárlás folyamatában is használt e-mail elérhetőségen. Eladó a Vásárlónak visszajáró – a fenti költségekkel csökkentett – összeget 5 munkanapon belül visszautalja a Vásárlónak a Vásárló fizetésre használt fizetési felületére (bankkártya, PayPal fiók, bankszámla).

 

– Reklamáció, minőségi kifogás, garancia

Hibás teljesítés esetén az Eladó garanciát vállal az általa értékesített szolgáltatásra. Vásárló a reklamációját, illetve kártérítési igényét legkésőbb a szolgáltatás tervezett befejező időpontjáig közli az Eladó képviselőjével. Eladó a problémát igyekszik a helyszínen rendezni. Ennek hiányában a reklamáció tényét és paramétereit a Vásárló és az Eladó írásban is rögzíti.

 

– Biztonság

Az Eladó minden tekintetben úgy jár el, hogy a Vásárlóval való kapcsolattartás során a rendelkezésére álló adatkezelési és műszaki technikák közül a legbiztonságosabbat használja.

 

– Jogok, felelősség, jogorvoslat

Az Eladó és a Vásárló közötti vitás kérdésekben az Eladó székhelyén illetékes jog elvei az irányadóak.

 

Egyéb rendelkezések

 

Az Eladó oldalain található programot, írásos és képanyagot, adatokat a szerzői jog védi, azokat az oldalak tulajdonosának engedélye nélkül nem szabad módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni vagy egyéb céllal felhasználni. Ezen anyagok felhasználása más internetes oldalakon is tilos.

Az oldalak és az oldalakon található szoftverek letöltése, használata kizárólag rendeltetésszerűen történhet, azok letöltéséből, használatából eredő károkért, illetve az alkalmazott műszaki megoldások üzemzavarából eredő károkért, valamint a fizetési és szállítási folyamatokban a partnercégek által okozott károkért az Eladó felelősséget nem vállal.

E szabályzat mellékletei az Eladó Adatkezelési szabályzata, valamint Látogatói szabályzata, amelyek Eladó weboldalán elérhetőek.

LatogatoiSzabalyokSzerk

Adatkezelési Nyilatkozat180211